Konkurencia na trhu realitných ponúk je tradične vysoká. Množstvo inzerátov na realitných serveroch sa počíta v tisíckach. Byť vidieť, ukázať správnu ponuku tomu správnemu kupujúcemu, zabezpečiť efektívnu propagáciu – to sú ciele vhodne zvoleného marketingového mixu.
Marketing začína už prípravou ponuky. Úprava nehnuteľnosti, upratanie, home staging, investícia do prípravy profesionálnych fotografií, videa, či virtuálnej prehliadky – to sú kroky 0. Už tým, že nehnuteľnosť vyzerá ako z katalógu, vyčnieva. Je iná, je lepšia. A pre mnohých kupujúcich je splneným snom.
Aj o tej najkrajšej nehnuteľnosti je treba dať vedieť. Ukázať ponuku a doručiť informácie tej správnej cieľovej skupine. To je úlohou propagácie ponuky.
Nevyhnutné minimum
Zverejnenie ponuky na realitných serveroch ako sú Nehnutelnosti.sk, či TOPreality.sk je prvým krokom na ceste za nájdením kupujúceho. Zďaleka však nie jediným. Bohužiaľ sú realitné kancelárie, ktoré sa v tomto bode často zastavia.
Štandard THECONCEPT
Realitná kancelária THECONCEPT pri minime nekončí. O zverejnení inzeráty sa pravidelne staráme. Aktualizujeme ich, topujeme a podporujeme ich zobrazovanie tak, aby sa zobrazili správnym návštevníkom realitných serverov.
Samozrejmosťou je prémiová prezentácia na našom webe, v rámci obsahu na našom blogu, podpora na sociálnych sieťach, mailový marketing na záujemcov z našej databázy, či priame oslovenie vybraných potenciálnych klientov.
Neustále hľadáme nové možnosti podpory nehnuteľností v našej ponuke, pracujeme s obsahovým marketingom, vyhľadávaním.
O všetkých aktivitách a výsledkoch kampaní sú klienti pravidelne informovaní.
Prémiové služby
Ani tým možnosti prezentácie nekončia. U veľkých projektoch je možné využiť aj prémiové formáty, ako je vonkajšia reklama, rozhlas, či televízia.